Często zadawane pytania

1Dlaczego otrzymałem pismo od New Incaso?
New Incaso może się kontaktować w imieniu własnym lub wierzyciela, który zlecił dochodzenie tej należności. Trzeba wiedzieć, że kontakt doradcy z osobą zadłużoną ma na celu wspólne ustalenie najlepszego sposobu na wyjście z długu. Na tym etapie można zawrzeć ugodę, która precyzuje polubowne warunki spłaty zadłużenia.
2Dlaczego sprzedano zadłużenie bez mojej zgody?
Działania takie pozostają w zgodzie z art. 509 k.c prawa cywilnego. Daje on możliwość zmiany wierzyciela bez zgody dłużnika. Zmiana taka odbywa się na podstawie umowy przenoszącej wierzytelność na osobę trzecią - umowy przelewu (cesji) wierzytelności.
3Gdzie uzyskam dodatkowe informacje na temat otrzymanego pisma?
Zachęcamy do kontaktu telefonicznego pod nr infolini New Incaso 41 260 50 55 lub mail biuro@newincaso.pl
4Do czego może doprowadzić brak spłaty zadłużenia?
Brak polubownego załatwienia sprawy skutkuje skierowaniem sprawy do Sądu. Generuje to dodatkowe koszty sądowe, a w przypadku dalszego brak wpłaty powstają koszty obsługi komorniczej i dodatkowe odsetki za zwłokę, które są naliczane do momentu całkowitej spłaty zadłużenia.
5Czy muszę jednorazowo spłacić całość zadłużenia?
Nie jest to konieczne. Zaległość można rozłożyć na dogodne raty zawierając ugodę. W tym celu skorzystaj z jednej z poniższych możliwości:

  • wyślij Wniosek o zawarcie ugody na adres:
    New Incaso Sp. z o.o. ul. Paderewskiego 48, 25-502 Kielce
  • skontaktuj się z nami
    pod numerem telefonu: 41 260 50 55

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania?

Zadzwoń! 41 260 50 55